top
logo

 

VARTOTOJŲ BEI ABONENTŲ DĖMESIUI!

 

     Iš Sutarties kylančius ginčus ir skundus Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 37 straipsnyje nustatytos kompetencijos ribose nagrinėja šios institucijos: Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius, www.regula.lt), Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (Siesikų g. 19, LT-07170 Vilnius, www.vmvt.lt), Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) bei savivaldybės institucija Jurbarko rajono savivaldybės administracija, adresas: Dariaus ir Girėno g. 96, 74187 Jurbarkas, interneto svetainės adresas: https://www.jurbarkas.lt/.

     Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 37 straipsnio 2 dalis skelbia:

Abonentų ir vartotojų skundus nagrinėja šios institucijos:

1) Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba – abonentų ir vartotojų skundus dėl abonentams ir vartotojams tiekiamo geriamojo vandens saugos ir kokybės reikalavimų;

2) Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba – vartotojų skundus dėl geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo sutarčių nesąžiningų sąlygų taikymo, geriamojo vandens apskaitos, vandentiekio avarijų, geriamojo vandens tiekimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo ir sąskaitų pateikimo;

3) savivaldybių institucijos – abonentų ir vartotojų skundus dėl geriamojo vandens išgavimo, tiekimo, paviršinių nuotekų tvarkymo ir nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo organizavimo ir koordinavimo, geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų, būtinų viešajam geriamojo vandens tiekimui ir (arba) nuotekų tvarkymui, perdavimo ar naudojimo šiame įstatyme nurodytais būdais organizavimo.


bottom